Přeskočit na hlavní obsah

Petr, Příbram, Publikováno: 7.5.2010

Během roku 2007 jsem si ve firmě SAPP zakoupil novou pračku Zanussi, kterou se mi podařilo nedávno poškodit. Špatně dovřená dvířka bubnu způsobila uvíznutí prádla mezi bubnem a topným tělesem, přetržení hnacího řemenu a s pračkou v podstatě nešlo hnout. Obrátil jsem se tedy na servis firmy SAPP, kde jsem si obratem domluvil návštěvu servisního technika, který vyměnil poškozené součástky a problém k mé plné spokojenosti vyřešil.


Proč právě SAPP?

  1. více než 25 let zkušeností
  2. odborný prodej
  3. záruční a pozáruční servis
  4. ucelený výběr spotřebičů
  5. odvoz a odborné zapojení
  6. speciální cenové akce
  7. prodloužená záruka
  8. spotřebitelské úvěry

Co o nás říkají naši zákazníci

  • Dobrý den, rádi bychom celému týmu SAPP touto cestou poděkovali za realizaci naší kuchyně. Když jsme v srpnu do studia přišli,...Eva a Pavel , Dlouhá Lhota, Publikováno: 22.11.2018
  • Dobrý den,   jsem velmi spokojená s prací Vašich zaměstnanců, kteří mi dnes zapojili myčku. Také mi vyhovovalo průběžné jednání s prodejnou.   S...Jana, Příbram, Publikováno: 12.11.2021
  • Chtěla bych Vám poděkovat tímto za skvělé služby SAPPu, které mě poskytli Vaši zaměstnanci. Dne 15.12.2013 jsme u Vás zakoupili...Marie, Příbram, Publikováno: 21.1.2014

zobrazit reference »