Přeskočit na hlavní obsah

Petr, Příbram, Publikováno: 7.5.2010

Během roku 2007 jsem si ve firmě SAPP zakoupil novou pračku Zanussi, kterou se mi podařilo nedávno poškodit. Špatně dovřená dvířka bubnu způsobila uvíznutí prádla mezi bubnem a topným tělesem, přetržení hnacího řemenu a s pračkou v podstatě nešlo hnout. Obrátil jsem se tedy na servis firmy SAPP, kde jsem si obratem domluvil návštěvu servisního technika, který vyměnil poškozené součástky a problém k mé plné spokojenosti vyřešil.


Proč právě SAPP?

  1. více než 25 let zkušeností
  2. odborný prodej
  3. záruční a pozáruční servis
  4. ucelený výběr spotřebičů
  5. odvoz a odborné zapojení
  6. speciální cenové akce
  7. prodloužená záruka
  8. spotřebitelské úvěry

Co o nás říkají naši zákazníci

  • poděkování Dobrý den, chtěli bychom tímto poděkovat dvěma mladým mužům (jména bohužel neznáme), kteří nám dne 18.10.2018 přivezli pračku, jejich perfektní, slušné a...Karel a Marie, Hvožďany, Publikováno: 19.10.2018
  • Chtěli bychom tímto poděkovat firmě SAPP za skvěle odvedenou práci při realizaci naší nové kuchyně. Designérka perfektně vypracovala projekt podle...Milan a Alena, Mariánské Lázně, Publikováno: 01.04.2019
  • Dobrý den, teď u nás byli chlapi instalovat sušičku, nezachytil jsem jména, ale výborní řemeslníci. Pokusili se vyřešit obrácená dvířka, vše profi,...Stanislav, Lazsko, Publikováno: 2.7.2025

zobrazit reference »